Author Topic: Jokes  (Read 7005 times)

Offline Edenl14

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 343
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Jokes
« on: April 29, 2012, 11:10:21 PM »
I always want a good joke to tell my friends... Anyone have some favs??? Note: these wont be offense and if someone thinks one is plz telle me or the person***

Offline Happy is the way

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #1 on: May 04, 2012, 04:10:25 AM »
Hey girl! I don't know why no one replied with a joke! Gosh I got none now! Hahaha keep smiling xoxo

Offline Edenl14

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 343
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #2 on: May 04, 2012, 08:26:49 PM »
Lmfao! Well i have one to share tht i made up today (might be stupid)
First we all had Bieber Fever
Next we all had One Direction Infection
Now we all have pinkeye!
( btw pinkeye is going around my school like crazy so i ur in my school, ull Get it) tell me if its stupid or not

Offline Happy is the way

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #3 on: May 05, 2012, 08:13:45 PM »
HAHAHAHA I liked it!!!!!! Haha ..I'm not in your school lol.. I did think it was funny !!!

Offline Happy is the way

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #4 on: May 06, 2012, 10:33:29 AM »
I see your username is Eden .. Are you Jewish ? Couldn't help but ask. My sister is Eden! I'm Rivka Sara

Offline Edenl14

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 343
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #5 on: May 06, 2012, 04:55:44 PM »
No im not jewish lol but im geman, french, sewdish, irish, italian, and prob more lol

Offline Yourselfisthebest

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 28
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #6 on: May 08, 2012, 07:14:36 AM »
(I stole this from the big bang theory [SHELDON!! :D ]
Why did the chicken cross the möbius strip?
To get to the same side! * ba doom bang!
* optional but I add it at the end of jokes!

Offline gsparkyb99

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 939
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #7 on: May 08, 2012, 02:00:31 PM »
Can I ask what pinkeye is? I don't think our skwl has quite caught on yet lol!
Xx

Offline Edenl14

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 343
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #8 on: May 09, 2012, 06:57:22 PM »
^ lmao ok well pinkeye is when the white part of ur eye is pink and its itchy and ucan barely open it.. Its contagous too

Offline gsparkyb99

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 939
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #9 on: May 10, 2012, 01:59:10 PM »
 Ooowh! Have you had it yet? Nd also wat country is your school in?Xx

Offline Edenl14

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 343
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #10 on: May 11, 2012, 04:44:29 PM »
No but my bfff did

Offline RonnieRadkeluv❤

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 406
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #11 on: May 11, 2012, 05:40:32 PM »
My bf told me this one

So a teacher handed out gummy lifesavers to all of her students to see if they could guess what flaver it was by the color. They knew red was cherry, green was green apple, and blue was blue razberry.

Then she handed out honey flavored and the students had no clue what it was so the teacher gave them a hint: "the flavor is what your parents call each other sometimes"

Then a girl spit it out and said "HOLY CRAP! Theyre a**holes!!!

Offline gsparkyb99

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 939
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #12 on: May 12, 2012, 03:57:45 AM »
Haha! That ones good!

Offline Edenl14

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 343
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #13 on: May 12, 2012, 03:55:53 PM »
Ooowh! Have you had it yet? Nd also wat country is your school in?Xx
my school is in the usa

Offline gsparkyb99

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 939
  • Karma: +0/-0
    • View Profile
Re: Jokes
« Reply #14 on: May 13, 2012, 03:21:21 AM »
Haha, well I dont think were going to get it anytime soon! I live in England lol..Xxx