Period Diary Forum

Other => Entertainment => Topic started by: Darken12 on April 29, 2018, 09:34:53 PM

Title: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on April 29, 2018, 09:34:53 PM
Hey! I just wanted to see if there are any smol beans, or beebo lovers out there! I also like some songs by Melanie Martinez and mcr...or any drama with the singers I’d like to know about?
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: LinkleBlue on April 30, 2018, 07:39:56 AM
Panic! is my favorite band :) i like mcr foo but not as much, and I don't lnow Tøp.
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on April 30, 2018, 05:34:46 PM
Oh! Tøp is Twenty one pilots, if your confused! I think you should totally start listening to them!
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: AnimeIsMyMiddleName on May 03, 2018, 07:56:09 AM
OMG YASSSS! MY BOYFRIEND AND I LOVE ALL THESE BANDS
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on May 03, 2018, 05:17:10 PM
OMG YASSSS! MY BOYFRIEND AND I LOVE ALL THESE BANDS
FINALLY SOME PEOPLE WHO LISTEN TO SOME MEANINGFUL MUSIC!
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on May 03, 2018, 05:18:15 PM
All my friends listen to Ariana grande.....and happy styles lol

Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: AnimeIsMyMiddleName on May 05, 2018, 02:45:34 AM
OMG YASSSS! MY BOYFRIEND AND I LOVE ALL THESE BANDS
FINALLY SOME PEOPLE WHO LISTEN TO SOME MEANINGFUL MUSIC!

Only bands we listen to
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on May 05, 2018, 04:01:22 AM
Do you guys know about the Melanie Martinez rape case? How she “raped” Timothy hiller? Melanie was innocent, so she’ll be releasing her new album soon. I’m just annoyed at the people that started smashing all there stuff and throwing them away that had to do with Melanie. They didn’t even trust her. Fake fans I think. And the girl who did draw my accusation.
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on May 05, 2018, 04:01:44 AM
Or it was called something else. Anyways, she said Melanie did rape her. And she didn’t. That girl lost a lot of subscribers.... other than that, I started listening to Billie Eilish. She’s a less dark version of Melanie.
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: AnimeIsMyMiddleName on May 06, 2018, 04:33:12 PM
Yeah I thought that case was bulldust, really.
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on May 07, 2018, 02:53:02 AM
There was all these videos online of girls and guys smashing and throwing things out. (Melanie’s albums, merch ect.) And my friends friend did that. Childish really.
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: AnimeIsMyMiddleName on May 19, 2018, 02:49:34 AM
*rolls eyes* pigs, not true fans
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on May 19, 2018, 05:05:55 AM
No faith what so ever. I can’t wait for her new album!
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: AnimeIsMyMiddleName on May 23, 2018, 01:33:30 AM
*squee*!
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Ajjjj on July 05, 2018, 10:19:06 PM
I’m super late but I can’t ignore anything involving bands lol. I listen to Panic, tøp, fob and mcr. And I’m seeing a panic concert  in a few weeks and I’m sooooo excited!




Beebo has a nice forehead
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on July 06, 2018, 03:27:39 AM
Lucky! I’m wayyyy to young!!!
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Ajjjj on July 06, 2018, 08:47:42 AM
Lucky! I’m wayyyy to young!!!

I don’t think you are. On my thighs and cellulite post you said you were 12? I’m just a year older than you lol
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on July 06, 2018, 06:30:01 PM
Apparently you have to be 18+ to go to a Panic! At the disco concert.
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Ajjjj on July 06, 2018, 10:08:38 PM
Apparently you have to be 18+ to go to a Panic! At the disco concert.

I’ve never heard that but oh well. Hopefully I don’t get kicked out lol
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on July 07, 2018, 04:37:50 AM
Lol. He’s coming to Australia in October, so I’ll be happy to see him there
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Ajjjj on July 07, 2018, 11:25:29 PM
Lol. He’s coming to Australia in October, so I’ll be happy to see him there

Hopefully you’ll be able to see him! I don’t know how much they’ll be over in Australia but, the ticket prices aren’t that bad as far as I know.
I will pray to the emo gods for you to be able to see him lol
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on July 08, 2018, 02:05:47 AM
 Haha, thanks. I pray to the emo gods too! ( pray  for the wicked )
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Ajjjj on July 09, 2018, 10:47:16 PM
Haha, thanks. I pray to the emo gods too! ( pray  for the wicked )

Yes I’ll pray for the wicked too lmao.
But if you can’t go I’ll fly you over to America and sneak you into the concert
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on July 09, 2018, 11:08:20 PM
Haha, thanks. I pray to the emo gods too! ( pray  for the wicked )

Yes I’ll pray for the wicked too lmao.
But if you can’t go I’ll fly you over to America and sneak you into the concert
I’m actually going to America in November! I got my passport renewed today! How funny
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Ajjjj on July 09, 2018, 11:32:24 PM
Haha, thanks. I pray to the emo gods too! ( pray  for the wicked )

Yes I’ll pray for the wicked too lmao.
But if you can’t go I’ll fly you over to America and sneak you into the concert
I’m actually going to America in November! I got my passport renewed today! How funny

Ooohhh fun! My passport picture is horrible lol I look like a drug dealer
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on July 10, 2018, 06:39:20 PM
Lol, the camera put extra fat on my face.
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Ajjjj on July 11, 2018, 01:53:57 AM
Lol, the camera put extra fat on my face.

Sameee. It messed up my hair too
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: AnimeIsMyMiddleName on July 20, 2018, 05:15:21 PM
Apparently you have to be 18+ to go to a Panic! At the disco concert.

I’m 15 and I’m going to the one in October, can’t wait >3< MY BEEBO!!!! And the Australian tickets cost AU$105/106, not too bad for a P!ATD concert!!
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Darken12 on July 22, 2018, 07:01:05 AM
Apparently you have to be 18+ to go to a Panic! At the disco concert.

I’m 15 and I’m going to the one in October, can’t wait >3< MY BEEBO!!!! And the Australian tickets cost AU$105/106, not too bad for a P!ATD concert!!
I can’t go ;-; my parents won’t let me, but good for you!!!
Title: Re: Any people like Tøp or Panic! At the disco?
Post by: Jkj259 on October 13, 2018, 02:18:56 PM
All my friends listen to Ariana grande.....and happy styles lol

Lol you said Happy Styles